Längd
Halvdag / Heldag: Föreläsning, workshop och tid för diskussion.
Målsättning
Utbildningen i storytelling ger dig de verktyg och pusselbitar du behöver för att kunna skapa en intressant story. Slutmålet är alltid att storyn ska vara så fängslande att de som hör den vill berätta den för andra. Du kommer se på vilket sätt din story måste skilja sig från ditt övriga varumärkesarbete men ändå kunna stärka varumärket. Efter utbildningen vet du också hur du anpassar din story för olika medier. Kursen visar hur storyn kan höja värdet och lyfta dina produkter/tjänster till en ny och större publik.
Innehåll
Vi skaffar inspiration genom att titta på hur andra gjort. I workshopen får du anta utmaningen att bygga grunden till en story för såväl någon annans som dina egna produkter/tjänster.
Du kommer också få svar på följande frågor:
Rekommenderat antal deltagare
10–15
Målgrupp
Hör gärna av dig om du har frågor eller vill boka utbildningen.
Mikael Dahlgren
Alla utbildningar