En kurs i strategisk och affärsdrivande marknadsföring
En kurs för dig som:
Med det senaste inom B2B-marknadsföring
MÅL &
AFFÄRER
STRATEGI &
MARKNAD
BUDSKAP &
PSYKOLOGI
TAKTIK &
RESULTAT
FÖR HEL GRUPP
Kursen genomförs endast för er organisation eller om ni själva väljer att bjuda med samarbetspartners, kunder eller leverantörer.
VAR
Hos er eller i extern lokal enligt överenskommelse.
OMFATTNING
16 timmar
DATUM
Dagar och tider enligt överenskommelse.
Rekommenderas: Fyra halvdagar eller två heldagar.
ANTAL DELTAGARE
1–20 personer.
Paketpris
23 000 kr
Exkl. moms, lokalhyra, resor, logi samt anpassning av kursinnehåll enl. önskemål. Faktureras efter genomförd kurs.
Strategi: Simon förordar syfte. Byron säger tydlighet. Vad är viktigast?
Mediaval: Hur fungerar vår hjärna i olika medier. Hur ska vi välja?
INDIVIDUELLT PÅ KBC
Kursen genomförs på KBC (Karlstad Business Center) tillsammans med övriga företag och organisationer som anmält sig. Upplägget är 4x4 halvdagar (16 timmar).
VAR
Tynäsgatan 10, Magasin 2 Inre hamn, Karlstad
DATUM (2025)
5 mars: Mål & Affärer
12 mars: Strategi & Marknad
19 mars: Budskap & Psykologi
26 mars: Taktik & Resultat
TID: Kl. 8.00–12.00
Pris/person
8 500 kr
Exkl. moms.
Faktureras vid anmälan. OBS! Kursavgiften återbetalas ej*.
* Behöver du lämna återbud till ett eller flera kurstillfällen kan du överlämna platsen till en kollega. Skulle du behöva lämna återbud till hela kursen har du möjlighet att genomföra kursen vid ett senare tillfälle.
Välkommen med din anmälan
OSA senast den 27 februari 2025.
Notera: Det nedersta fältet ska innehålla flera uppgifter.
Att få en större inblick i hur marknadsföring fungerar, hur olika delar samspelar och vad som faktiskt spelar roll.
Att kunna skapa effektivare marknadsföring genom att prioritera och göra val som är bättre anpassade för dina mål och förutsättningar.
Kursledare, Mikael Dahlgren
Som marknadsföringsstrateg, grafisk formgivare och copywriter har jag haft privilegiet att få jobba med både små och stora företag under snart tre decennier. Exempel är Uddeholm Tooling, SMA Mineral, AFRY (ÅF), SBAB, Voestalpine, HSB, Rejlers, Nords International och Stora Enso.
Sedan 2006 har jag regelbundet hållit kurser och föreläsningar inom strategisk marknadsföring och varumärkesutveckling. Förutom egna och andras erfarenheter baserar sig innehållet på den senaste forskningen inom marknadsföring. Jag anlitas också av Almi och IUC Stål & Verkstad för att hjälpa företag som vill växa, utvecklas eller ställa om.
Hör av dig om du har frågor: tel 070-606 48 78.